Dålig karaktär

Vilken fruktansvärt meninglös och dålig karaktär jag har...

Jag skippade skolan idag, endast för att jag var för lat och hellre ville ligga kvar i sängen för att Joakim låg där bredvid mig.. (samt att de som skulle gås igenom idag i skolan ändå var något vi skulle läsa hemma till provet, så rent teckniskt sett missade jag ingenting).. Men det meningslösaste av allt är att jag har varit vaken sen halv nio (vilket är tiden då jag skulle börjat i skolan), jag givck upp då tillsammans med Joakim för att äta frukost.. För han den duktiga pojken skulle iväg å plugga (han hade inga föreläsningar, men han skulle plugga på egen hand).. Så vad har jag egentligen gjort hela denna dagen som var så mycket viktigare...? hum... suttit vid datorn, suttit vid datorn, sett en film, OMG suttit vid datorn igen.. och vad gör jag nu? JO, jag sitter vid datorn!

Har jag pluggat något? Nej. Har jag gjort något annat vettigt? Nej !

Jag är helt HOPPLÖS !

Är jag uttråkad? HELT KLART ! Gör jag något vettigt åt det för det? NEJ..
Varför pluggar jag inte? för att jag är en "sista minuten pluggare"... Jisses.. visst , det brukar funka väldigt bra för mig.. men man känner sig så lat under tiden då man bara sitter och väntar ut tiden.. *suck*

Kan det inte bli helg nu eller någon annan underbar dag då Joakim också kan vara helt ledig? Så jag kan roa mig med honom hela dagen ;P


GAH! Man blir så fruktansvärt ut fokus när man är nykär.. Man pallar inte tänka på skolan, pallar inte tänka på mat, pallar inte tänka på kompisar (ursäkta mig hörrni, men ni vet hur det är.. Jag tycker om er ändå!!! ;) ) , pallar inte tänka på familjen eller någonting annat.. Det enda jag tänker på är "när får jag se honom igen", "nu är det bara si och så många timmar/minuter kvar till vi ses", "han är så underbar", OCH BLA BLA BLA !

Riktigt mycket kärleksgegga uppe i mitt huvud..

Nyss fick jag ett infall av att jag ville åka ner till stan och köpa en present till honom, men jag hejdade mig då jag insåg att jag inte har duschat eller klätt på mig idag. Å dessutom har jag redan skämt bort honom med presenter nyligen då han fyllde år. samt att jag gav honom en cd-skiva spontant då han bjöd ut mig på resurangen...

Det får ju inte bli för mycket av det goda... för då blir det ju som sagt, för mycket ! ;P


F** vad rastlös jag är, jag sitter och skakar på mitt ben oavbrutet.. det som kallas "dold onani", eller "sex brist".. tro mig, känns inte som onani... å det kan väl för skjuttsingen inte vara sexbrist ?? eller, kan det ? nja, knappast.. hade de ju x antal gånger igår... hehe
Men jag är ju iof skorpion.. så, det kanske det kan vara ändå?

Så här lyder aftonbladets horoskop för mig idag:
" Månen ger dig en synnerligen passionerad, sensuell onsdag. Det handlar mycket om kroppens behov nu."
Spray.se horoskop för mig idag: "Månen i ditt tecken gör att folk lägger märke till dig. Det börjar bli dags för dig att bli mer synlig, men idag är inte rätt dag att göra något större väsen av dig."
Metro's horoskop för mig idag: " Någon som inte varit lika förutseende som du kan begå ett misstag – om du inte förhindrar detta."


Det står en aning olika i dessa 3.. undrar om man får välja det som låter bäst och låta den vara det som sker för dagen? Eller, hur funkar det egentligen tro...


BAH! vad ska jag göra? Jag är så uttråkad och rastlös.. jag kan diska, nej...det gjorde jag ju igår så palla det idag igen.. Jag kan duscha, hum, njaaaaa det blir nog lite senare..
GAH !

Ett antal timmar kvar till jag får träffa honom... kl är nu 14.18 och jag lär tidigast få träffa honom kl 18.00 --- jag som redan klättrar på väggarna.. hur ska detta gå..!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0