Snart så...

Snart så avslutas dessa två kurser : "medicinsk grundkurs" och "människan socialt och kulturellt". På fre gör jag mitt sista ansträngande i mänken (mäniskan socialt och kulturellt).. har gruppredovisning.
Nästa vecka är det endast en lektion kvar och sedan betygssnack ! soft nästa vecka med andra ord.

Men vecka 44 drar två nya kurser igång, "omvårdnad" och "socialomvårdnad".

Fan, vad kallt det är i min lägenhet ! URK !


Sitter å väntar på att joakim ska höra av sig så jag kan börja laga maten.. e hungrig nu ! =(


På fredag blir det fest hos Tony (sångaren i joakims band).. Det kommer nog bli kul, jag längtar till helgen !
På lördag dyker mamma, inge, mormor och moster upp, de ska fira mig (vet, lite tidigt, men finns ingen bättre gång.. för nästa helg kommer pappa hit å gör det, å sendan fyller jag.. )

Hoppas att jag får digitalkameran som jag önskade mig !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0