Jag har en fråga..

Det stämmer. jag har en fråga till alla er som läser min blogg, och jag vill ha så många svar som möjligt på den.! ! ! !

När kan man egentligen säga att man älskar någon, finns det någon förtidig/försent gräns?

Det är en fråga jag själv funderat på i någon dag nu..


Igår vart det "It's Så" på Conventum, band, dansgolv osv. Jag kollade på Ceasars och Looptroops rocks. Gillade verkligen det förstnämnda bandet ! Mycket bra musik, ska nog ladda hem ngn skiva med dem.. Fick höra det 2 låtar jag absolut ville höra med dem, å det var grymt ! :D
Andra bandet så hade jag och Joakim lyckats få platser allra längst fram vid staketet.. Men det var ingen höjdare när det kom allt fler och fler folk. Alla bara trängde sig framåt och mosade mig, sen började folk knuffa mig åt sidan osv för att folk försökte tränga sig fram till staketet.. GAH !
Men det var så gulligt, för Joakim stod bredvid mig först, men sen för att beskydda mig mot alla som braktiskt taget satte på en bakifrån medans de dansade å mosade en så ställde han sig bakom mig och höll armarna om var sin sida på mig ¨å höll i staketet.. Då vart det mycket mer bekvämt, och riktigt mysigt :)

Det är verkligen så killar ska vara, de ska bekydda en om man hamnar i kläm och ställa upp för en och finnas där när man behöver dem! Joakim är verkligen sån! Han är så vänlig och tänker alltid på att man ska ha det bra, gentleman och allt ! HELT UNDERBAR !



Sitter och pausar ifrån pluggandet nu. Men jag borde egentligen inte göra det, för det har jag nästan inte tid med...


Ja, nu får jag allt ta mig i kragen !

Kommentarer
Postat av: Lina

det är aldrig för tidigt eller försent. Man ska säga det när det känns bra och på "riktigt"

2008-09-21 @ 16:02:53
URL: http://linashorna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0