Mycket som man borde göra, lite som man gör...

Som det står ovan, det finns väldigt mycket saker som man borde göra, men man gör oftast väldigt lite av det...

Jag borde:

städa lägenheten, riva ur sängkläderna, tvätta, slänga gamla utslitna kläder, duscha, ställa alla cd-skivor i bokstavsordning, ställa alla dvd-filmer i bokstavsordning, göra hamsterburen, skura badrumskaklet, skaffa mig en ny mobiltelefon, söka bostadsbidrag, plugga, göra något vettigt istället för att sitta här och blogga...

osv!

Men varför gör man inget av dessa saker då?

det jag däremot har gjort idag:

diskat, skurat spisen, plockat upp bland kläderna som lång på hela sovrumsgolvet, bäddat sängen, satt mobilen på laddning, slängt matrester som är för gamla...

men nu när jag skrev dessa listor så blev jag ändå lite motiverad att göra något.. kanske ska jag skura köksfläktens filter? kanske ska jag ställa dvd-filmerna i bokstavsordning?

egentligen borde man umgås med någon, men det känns som att både jag och alla andra är väldigt dåliga på att höra av sig nu för tiden... förr var det iaf så att man visste att man skulle skicka och att man skulle få massa sms lagom till helgen för att planera saker... men inte ens det sker längre typ...
vart är vi då påväg vänner?

Kommentarer
Postat av: IDELIIS TECKNINGSBLOGG

usch :( ordet borde borde inte finnas. haha.

2009-04-18 @ 15:35:35
URL: http://idelii.blogg.se/
Postat av: TinA

jag förstår dig, my.. jag hör av mig när jag kommer till örebro igen, så får vi hitta på nåt röj. :)

2009-04-18 @ 17:23:51
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Lina

oj oj, en kommentar av dig! ovanligt! tackar ;)

2009-04-19 @ 10:36:35
URL: http://linashorna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0