Listatrista

KÄRLEK:

Är du kär just nu? Ja
har du någon kille just nu? - Ja, Joakim
Har du dumpat någon? - Nej
Har någon dumpat dej? - Ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Skulle inte tro det..
Vem kysste du senast? - Joakim
Vem kramade du senast? - Tror det var Emma, igår..
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Glöm att han får det !

SKOLA:

Är du duktig i skolan? -
Var det när jag gick, iaf lite över medel ;P
Har du bra betyg? - De är inte så pjåkiga
Har du fått göra om ett prov någongång?- Hmm... nej!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Många bra resultat.
Sköter du dej i skolan? - Gjorde det, fick alltid höra av lärarna hur bra närvaro jag hade och hur bra jag var på att komma i tid!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Har väl hänt, men tuggar inte sånt nu för tiden..
Haft mobilen på lektionstid? - MM
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nopp

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? -
5, 2 systrar, mamma, pappa.
Bor du tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Nej
Trivs hemma? - Trivs hemma hos mig och Joakim
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Ja
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit, men kan inte komma ihåg slagit...
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Det har hänt..
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Troligtvis, så länge de accepterar mig som den jag är..

VÄNNER:

Har du vänner? -
Ja det har jag
vilka skulle du kunna offra livet för? - De som kan tänka sig göra samma sak för mig..
Du brukar vara med? - Johanna har det blivit mest av just nu :)
Vem/vilka var du med sist? - Ylva, idag på jobbet !
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Såklart
Är det okej att ha kill-kompisar? - Jadå :)
Har du pussat någon av dina kompisar? - Någon kanske...
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - varför skulle jag göra det?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - inte vad jag vet..

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag?
- Nej
Putar med läpparna på foton ? - nej !
Använder foundation på läpparna?- Har aldrig gjort
Super dej packad varje helg? - NEJ !
Du har pussat en tjej? - Ja, men det var inte jag som gjorde det först..
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - nej
Ditt hår e knallblont? - inte det heller..


KRIMINELLT:

Ange tre saker du snott? -
en sminkpryl, godis, en bok
Är det okej att vara kriminell? - nej, men alla gör vi dumheter ibland..
Vill du bli kriminell? - har jag inga planer på
Varför gör du sånt här? - Har väl gjort det förr pga grupptryck, tristess, dåligt självförtroende, dålig familjesituation..
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Att man råkar väldigt illa ut och att man har en försämmrad förmåga att se vad som är rätt och fel samt att moralen är lägre..
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej, tar för lång tid..
Har du suttit i fängelset? - Nej
Vill du hamna i fängelset? - Nej, men det sägs att de får bra mat där.

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? -
IDAG !
När grät du senast? - Höll på att göra det nyss, men det kommer nog snart..
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Jupp, men det var längesedan nu..
Du har slagit ner någon? - Nej, men har gett 2 killar var sin "örfil"..
Du har skadat någon med flit? - Inte vad jag vet..
Har du någonsin viljat döda någon? - Myggor, fästingar mm.. men inga människor..
Vem bråkade du senast med? - beror på hur man definierar bråk.

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0