hejhopp

Idag är det tisdag, vilket betyder att redovisningen på det etiska dilemmat gjordes i morse.. Och det kändes mycket bra iaf !

I helgen har vi planer på att åka och besöka min familj i Mariestad. Vi ska bo hos mamma, sen blir det middag hos pappa ena dagen och hälsa på mormor &moster, sedan farmor & farfar andra dagen.. hälsa på syrran å hennes kille också kanske.
får se vad vi hinner med på en helg..

Mamma skickade sms förut och sa att vi kunde rensa ut mitt gamla rum nu när jag väl e hemma.. slänga det jag inte vill ha kvar och packa det jag vill spara. typ.. det blir jobbigt det ! Men det måstes ju göras någon gång..

Så på fredag bär det iväg!

Imorgon är jag ledig från skolan igen, det enda som ska göras är en liten intervju på en arbetsplats tillsammans med en klasskompis, Snabbt å enkelt.

Är ledig på torsdag också, men då måste jag plugga till uppföljningen som är på fredag i hemsjukvård.. Det ordnar sig.



Det var en trevlig helg iaf.. fredagen var det fest hos Tony, lördagen var det alla hjärtans dag, söndagen storstädning av min lägenhet...

Kommentarer
Postat av: TinA

mm, jag har spelat mer sims idag, nu har vi fått en liten Elvis ;D jag försöker se till att de får en till unge, men dom vägrar! dom "försöker skaffa barn", men det blir liksom aldrig till nåt =( tråkigt.. men det är kul ändå :D

2009-02-18 @ 00:46:12
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0