Tisdag

Igår satt jag med hemtenta, omr 3 i hemsjukvården. Satt och skrev den hela dagen igår.
Idag sitter jag och skriver hemtenta, omr 4 i hemsjukvården. Men när det är gjort är jag klar med den kursen.

Förra veckan blev jag klar med Arbetsmiljön samt att jag fick betyget i Etik kursen.

Nästa vecka börjar mina 3 nya, och mina 3 sista kurser på denna utbildning. Känns både skönt, och jäääävligt läskigt! Känns som att man blir "vuxen" så fort man inte pluggar längre.. brrr, hemska tanke att bli vuxen..!

De 3 kurserna som startar nästa vecka är:
Geriatrik, rehabilitering/habilitering och slutligen Lindrade vård.

Ska lägga upp lite bilder från helgen snart på bdb, om bara de vill fixa färdigt med deras servrar ngn gång :P

Bilder på "dockorna" kommer nu upp.


Soft, är ledig resten av veckan när jag e klar med arbetet.. Ska bara till skolan på fredag och få 2 betyg . Gött MOS !

Kommentarer
Postat av: TinA

haha sitta o plugga resten av sitt liv för att slippa KÄNNA sig vuxen, deet tycker inte jag låter dåligt iaf ;)

2009-03-17 @ 15:06:12
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0