tisdag

Har pratat med vaktis idag... De hade satt på ett lås, men nu har de tagit av det efter att hyresvärden ringde dem igår.. Jag gick ner dit förut och såg om jag hade blivit bestulen eller ej.. 2 vaktisar kom dit också.. Min datorskärm var borta, men inte datorn och inget av det andra heller..
Känns väldigt skönt att det inte var mer än så... fast ändå synd att skärmen var borta!

Har satt dit ett nytt lås nu iaf.

Var i skolan idag och genomgick ännu en HLR övning samt nu även en "hjärtstartar övning"... med defibilator... (eller hur det stavas) så nu vet jag hur man gör som dem i cityakuten när de skriker "clear". :P
Sen redovisade jag och helena även vårt arbete om brännskador.

På torsdag är det redovisning igen i arbetsmiljön... Sedan så är det inlämning av etikarbetet... får se om jag får något gjort på det idag, eller om det kanske blir imorgon då eftersom det är sista dagen att lyckas göra det imorgon ....

Mamma och Inge har vart här nu en sväng. Jag fick massa korv av dem, de hade varit i butiken vid korvfabriken som ligger strax utanför örebro..


aja, hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: TinA

skönt att det inte var mer än skärmen som försvann! gamla skolgrejer o sånt är ju en aningen mer svårt att ersätta :(

2009-03-03 @ 18:24:06
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0