Onsdag

Igår blev det lite fettisdagskalas här hemma hos mig och Joakim. Tessy och Emma kom över, och vi 4 åt utav semmeltårtan som jag hade köpt. (eller, nej, inte emma, för hon åt en munk) :P

Det var trevligt iaf att få träffa folket lite, och mitt i veckan dessutom! Coolt ;P

Jag vill ha vår nu, jag längtar så förbaskat mycket! Kan inte snön bara ta och försvinna nu? :)

Idag fick jag sovmorgon, det var verkligen as skönt! Joakim kom in till mig vid tio tiden och frågade när jag tänkte gå upp. Då hade jag faktiskt försökt gå upp några gånger, men lyckats somna om varje gång. haha! Men vid typ halv elva kom jag upp idag iaf. Efter att ha legat och snackat med Joakim en halvtimme i sängen. Samt försökt få honom att lämna sängen, han blev så trött när han kom och la sig bredvid mig..

Snart dags för mig att gå till bussen och åka in till APT mötet på jobbet.
Hoppas att det går bra med allt snack där, med nya scheman, och bla bla bla .. Finns ju alltid några som ska argumentera sig fram om allt, så vi får väl hoppas att mötet inte drar ut på tiden iaf.. Men det går säkert bra.

Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0