Ledig dag, inget händer..

ojoj vad lite det verkar hända här just nu.. men det beror väl antagligen också på att det typ inte händer ett skvatt i mitt liv just nu förutom det gamla vanliga ;P

Idag är jag ledig.. och jag vet inte vad jag ska göra med denna dagen.. visst borde man gå ut i det vackra vädret, men det är inget vidare kul att göra det själv.. kanske borde jag åka och handla lite, eftersom jag ska jobba hela helgen sen så kan det ju vara bra att ha det gjort.. men vet inte om jag pallar med det, kanske går jag förbi coop senare och handlar lite smått där..

Jag längat till semestern, längtar till att Joakim ska ha jobbat sina sista dagar på sommarjobbet.. Känns som att man inte hinner umgås så direkt mycket nu när han är där han är.. Lämnar hemmet vid halv sex, och kommer hem tidigast halv sju om kvällarna.. när han kommer hem så är det mat som gäller, och vid kl 9 så måste han gå och lägga sig, eller åtminstånde göra sig iordning för natten..
Så vi får ca 2h tillsammans en normal dag.. Det sämsta är ju när jag även jobbar helgen, för då ses vi ju inte så mycket då heller.. som nu på lördag till exempel då jag kommer vara på jobbet från 7-21.30 då blir det inte mycket att umgås då inte.

Visst jag ska inte klaga, det kunde varit värre, såklart.. men ändå, man vill ju gärna få spendera lite mer tid med sin älskade..
Speciellt då alla andra människor är borta eller sysslar med annat, då känner man sig ju lite ensam..
bah!


Tiden går fort iaf, i augusti har jag och Joakim redan varit tillsammans 2 år, och vi har ju redan som sagt varit sambos i över ett år nu :)

Jag älskar verkligen "min" Joakim! Han är en underbart snäll och omtänksam pojkvän och sambo!



nej, nu får jag sluta med mitt snuttigulldravel... vem sjutton vill höra på sånt..




Har nada to dooooooooo!

Kommentarer
Postat av: TinA

Jag tänkte på det själv för nån vecka sen, att ni vart sambos i ett år.. :) jag tror det hade nåt med att jag tänkte på sambo-lagen, (vet inte om den existerar fortfarande) så kom jag att tänka på dom den i så fall skulle gälla. :)



Nä det är trist när alla har nånting att göra förutom en själv. Och sen blir det tvärtom och allting hamnar under kategorin "typiskt!" :/ :P

2010-07-15 @ 15:42:08
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0