Helg

ujujuj! vad sjukt trött jag var imorse! Jag ville VERKLIGEN INTE gå upp ! Men jag var ju såklart illa tvungen.. Väl på jobbet så satt jag och gäspade mig igenom säkert närmare hela första timmen.. (eller ja, satt och satt, första halvtimmen var det rapport, sedan så var det dags att ge sig ut på morgonjobben).. Men när jag kommer in till den 3:e brukaren för morgonen så känner jag att jag har vaknat till liv och börjar typ sjunga "Go'morron, go'morron, hör fåglar sjunga glatt..." när jag steg innanför dörren :P haha!

När jobbpasset var slut för dagen så begav jag mig hem i min pärla.. Gick in i sovrummet med en gång typ för att sova en stund (för jag hade gått och blivit trött igen efter lunch ;P ) Men jag kunde inte sova.. så jag hoppade in i duschen och tog en riktigt lång dusch! mycket skönt!
Efter det åkte jag och Joakim och handlade lite mat, åkte hem och satte igång att göra Tacos. :)

Nu har min egna helg officiellt startat iaf! Jag är inte i tjänst förrän onsdag morgon igen, och det känns underbart!
Nu är det dags för det sedvanliga..

Så här jobbar jag nästa vecka:

  • Måndag: Ledig
  • Tisdag: Ledig
  • Onsdag: 7-15
  • Torsdag: 15-21.30
  • Fredag: 7-14
  • Lördag: Ledig
  • Söndag: Ledig
Som ni ser får jag en väldigt lugn och skön nästa vecka, och det kan behövas efter denna veckans 6 dagarsvecka, samt det dubbla passet igår.. skönt att få ta igen sig lite då :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad som kommer att ske, men något händer väl.. Men på tisdag, då drar jag ner till Mariestad och hänger med Marlén och lilla Embla hela dagen :) Det ser jag enormt mycket fram emot! :) :)

Just nu sitter jag och "firar" min helg litegrann, sitter med sommarens nyhet ifrån 2,25% Rekorderlig. Smaken av Sumltron-Kiwi . Den var mycket god tycker jag ! :)
Jag har faktiskt mer och mer börjat tycka att det är lite trevligt att dricka någon liten 2,25:a nån gång till maten, eller på helgen lite sådär.. då man inte planerar att festa, utan bara vill dricka något gott. DÅ kommer dessa bra till pass! :)


Nej, nu ska jag se om det går något bra på tv som jag kan ligga och slappa framför i soffan!

Ha en bra söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: TinA

Tack för "tipset" om Rekoderlig.. Jag har vart sugen på att prova något nytt, men jag är en extrem fegis och vill inte lägga pengar på nåt jag inte smakat på förr :( Men jag litar på din smak, så.. ;)



Vad mysigt det kommer bli att träffa Embla en hel dag och leka med henne :D Eller ja, det är kanske för tidigt att leka nåt, men du vet hur jag menar =)



Det ser verkligen ut som du har en skön vecka framför dig ja. :D



sv: japp, du har rätt.. Informationen på nätet är verkligen enorm, så enorm att den förbryllar mig när mamma svarar sådär ;) haha "men, internet säger ju..." ;D hahah

2010-05-10 @ 07:03:37
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0