Läget

Snart börjar det jag ska se på tv, Grey's anatomy. Men i väntan på det så kan jag väl lika gärna skriva en rad här, eller kanske två..tre..fyra. eller fler än så..

Idag jobbade jag av ännu ett arbetspass. Skulle ha jobbat 7-11 extra och sedan ha apt-tur 14-16. Men det blev 7-13.30 och sedan 14-16. Det var skönt, för då slapp det bli en sån lång lucka mellan passen, plus att det gav lite mer pengar ;P
Imorgon är jag ledig. Sedan är det bara 3 arbetspass kvar, sedan är det måndag igen och skolan börjar..
Idag på apt-mötet talade jag om för alla att jag skulle börja plugga.. och att jag troligt vis bara kommer jobba extra lite då och då. Det kändes lite vemodigt ändå, att jag har beslutat att vara borta ett tag.. det känns bra, men ändå lite som att jag kommer att sakna det. Men som sagt, det är inte föralltid som jag ska vara borta, och sedan kan jag ju jobba lite extra då och då..
Det är nog ändå bra med en paus.. få ventilera ut lite, samt få lite miljöombyte.

Det skönaste av allt,vet ni vad det är? JO, att inte behöva springa och streta runt så mycket i snön hela vintern! haha


Nej, nu ska jag allt ta och "slå" på tv:n och invänta programmets start :) Hoppas bara att Joakim kommer hem snart så han inte missar början!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0