Torsdag med föreläsning

Idag har jag varit på föreläsning på USÖ, om ortopedkirurgi. Det var intressant, men fy sjutton vilken obekväm stol jag satt på! Träsmak i arslet var vad jag hade när jag gick där ifrån sen!

Sedan har jag suttit här hemma och pluggat en del, skrivit på ett arbete.. snart halva gjort..

Ikväll har Joakim också varit mycket gullig och hjälpt mig att färga håret mitt. Det behövdes verkligen, då utväxten bla. blivit för mycket.. så nu känns det myyycket bättre! haha. Har dock inte sett det torra resultatet, men det får jag väl snart se när jag går till badrumsspegeln och borstar mina gaddar :P

I helgen kommer större delen av släkten hit då och firar mig. På lördag kommer det 8 personer kl 15.00, på söndag kommer det 4 personer kl 13.00. Det blir full rulle.
Men på kvällarna är jag fri för annan uppvakting.. *blink blink* ;P

Kommentarer
Postat av: TinA

hehe hur länge satt ni på föreläsningen egentligen? :P



hoppas du får massssssvis med presenter av släkten! :D

2010-10-29 @ 11:45:27
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0