Bedobidobidoo

Haha, visst är det larvigt.. när man väl har något att berätta om, då kommer man liksom inte för sig att berätta om det.. man vill liksom suga lite på karamellen och tänka ”haha, jag har en hemlighet som ingen annan vet om än”.. För jag är ju en sån där typ som typ inte har hemligheter för någon.. nej, jag avslöjar inte hemligheter jag har med någon annan.. men jag själv har inga direkta hemligheter för någon.. och om jag skulle ha det så beror det troligtvis på att ingen har frågat mig om just den grejen, så därför är den fortfarande hemlig, typ.. :P

Urk, jag låter ju som en öppen bok där alla hemligheter redan är avslöjade och därför inte finns någon mening kvar att läsa vidare i boken.. fy! Hoppas verkligen inte folk tycker så, att jag inte är något kul! =/


Jag är egentligen inte den personen som anser att man måste dricka alkohol för att ha kul, snarare tvärt om, det finns mycket kul man kan göra utan alkohol! Men just nu så känner jag faktiskt för att ha kul- tillsammans med alkohol. Känner för att få en riktig kanonfylla, en sån där som gör att man verkligen är vild och galen under hela kvällen, somnar som en stock när man kommer hem, och mår verkligen som man förtjänar dagen efter! Synd bara att jag inte får ha en sådan fylla just nu.. eller snarare, får inte ha någon form av fylla just nu.. Hittills har det funkat mycket bra utan alkohol, jag har varit på en del fester och jag har inte känt något behov av att dricka, och kul det har jag haft ändå.. Men suget på en egen fylla kommer krypandes liksom..

Antar att man också kan bli extra sugen på saker då man vet att man inte får.. men samtidigt, vilken person i 22års åldern som INTE är nykterist håller upp ifrån all form av alkohol i över 3 månader liksom? Jag har svårt att tro att det finns så speciellt många.. eller?


Ah, ”hemligheten” jag började svamla om i början av inlägget.. känner ni att jag borde skriva och berätta om det nu?

Näää, jag tar nog och suger på den kolan en liten stund till, för som sagt.. ”imaginary” kola är den enda kola jag får suga på just nu.. haha.


Kommentarer
Postat av: Lina

men ÅÅÅÅH sluuuta! jag hatar sånt här, visst skriv inte på bloggen men du har mitt telenr;)¨



jag är nog västsveriges mest nyfikna person :)

2011-03-10 @ 10:43:30
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Stina '' från Hjälmaren

Heeej:D Hittade din blogg via Lina, kul o följa dig! och grattis till din viktnedgång:D Wow:D o jag blev med nyfiken på 'hemligheten'. Du inspirerar mig att ta tag i mig också. När man slutade gymnasiet så las kilona på. mkt dumt..



ta hand om dig:D

kram Stina

2011-03-13 @ 19:51:28

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0