30 Maj

Jaha, då var det måndag igen och det har blivit dags att summera helgen..

I fredags var jag och Joakim ute och åt på Mingla för att fira framförallt Joakims examen, men även min.. Vi hade en kupong på tapasmix, så det tog vi. Det smakade mycket bra, men jag tycker nog inte att det hade varit värt sitt fullpris (vi åt två betala för en). Vi delade på en underbart god dessert också! :) Dit planerar vi att gå igen, men då för att testa deras övriga meny.

I lördags jobbade jag dag och sedan drog vi direkt till Mariestad där vi firade Erik som fyllde år. Det var trevligt där, framför allt för att jag fick träffa min underbara systerdotter som har blivit så stor och går så duktigt alldeles själv nu! :)

Sedan på kvällen grillade vi hemma hos mamma och åt den tillsammans med henne och hennes man.

På söndagen blev det mors dag firande hemma hos farmor och farfar, där den halvan av släkten var samlad på grillmiddag. Det var mycket gott!

Summa summarum har helgen varit trevlig över lag, men med några incidenter som var ”downers”..


Idag ska jag jobba 15-22. Men innan dess ska jag hoppa in i duschen, samt hinna äta lunch.


Imorgon blir det till att tvätta mellan 10-13 för att få de kläder man vill ha med på resan rena och fina.

På onsdag ska jag till läkaren och tala om gallstenarna och vad vi ska göra med dem, samt att vi ska börja packa!

På torsdag packar vi och sedan drar vi till sthlm! :)


På lördag flyger vi iväg till Kreta!


Det känns verkligen helt otroligt, det är så snart! Men det ska bli så himla skönt och kul! :)


Kommentarer
Postat av: TinA

Åh ska ni redan iväg?! Känns som att det bara var i förra veckan du talade om att ni hade bokat resan, haha :D Jag tvättar också idag fast av andra skäl :)



Hoppas ni kommer fram till en bra lösning gällande gallstenarna :)

2011-05-31 @ 11:07:47
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0