Det händer grejer..

Nu har jag och Joakim klickat hem en resa för oss två i höst, om allt går som planerat.. Det blir en vecka på Kreta i år igen, men dock på ett annat hotell.. Vi trivdes så bra där vi var förra året, god mat, bra väder, trevligt folk.. Därför kände att vi ville tillbaka igen, men denna gången vill vi se lite mer än det vi hann med förra gången.. :)

20okt går resan av stapeln i 7 dagar. Super billig resa blev det också, då vi fyldade på Apollos Medelhavsrea!

Längtar redan dit! Även fast jag självklart vill ha sommar här i Sverige först med underbart väder och trevliga händelser. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni får fint väder. Jag var på Rethymnon sista veckan i oktober 2003 tror jag det var. Hälften av alla ställen hade stängt eftersom det är sista veckan på säsongen, det regnade varje morgon fram till lunch sen var det lite svalare än sommarvärme resten av dagarna. Men å andra sidan finns det ju massor av mer saker att göra i Grekland än att sola och bada :-)

2012-04-13 @ 14:18:56
Postat av: Emma [loveshaped]

Åh Grekland <3 Grattis till resan! :)

2012-04-15 @ 12:37:04
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0