Framtiden är ljus!

Ja, precis som rubriken avslöjar så går vi mot en ljus framtid.. Dels för att det nu är vår och det kommer övergå i en härlig sommar med sol! :)
Sedan finns det en sak till som gör att framtiden ser ljus ut, och det är att Joakim har fått ett jobb! :) From. juni kommer han att jobba på ett privat företag i Köping.
Kommer bli underbart med två jobbinkomster istället för en jobbinkomst och ett studielån.. :P

Vi har tom. snott lyxfällans grej med att göra budgettavla och gjort en sådan här hemma för våran kommande nya ekonomi. Den ser mycket fin ut och lyxfällan skulle vara mycket stolta då kolumnen för sparande är stor och fin, och lånen inte speciellt höga.. (för närvarande är det ju endast jag som betalar av en del på mitt studielån. Joakim kommer börja med det om ett år)..
Som ni tidigare vet så gillar ju jag att dribbla med siffror, betala räkningar, räkna spargrispengar och räkna ut budgetar, så jag tycket ju självklart att det var jätte kul att räkna ut en gemensam ny budget. :) haha! Att ge mig en sån uppgift är som att ta med sig en 3-åring till en stor lekpark, en ren lycka! (för 3-åringen, inte föräldern ;P) haha!

I helgen ska jag vara heeeeelt ledig! Har redan planerat in en del roliga saker som kommer ske, åh jag ser verkligen fram emot det! :) :)

Kommentarer
Postat av: Tessy

Åh, vad kul att han fick det, jag hoppades på det! hälsa grattis :)

2012-05-09 @ 21:31:39
Postat av: Emma [loveshaped]

Gratta Jocke från mig också! :) Vad roligt för er!

2012-05-10 @ 09:21:45
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: jessica

hälsa från mig med! :D härligt att du fått lite nya siffror att leka med, haha. känns gött att veta vem jag ska vända mig till när jag behöver lite ekonomiråd :P

2012-05-10 @ 10:19:05

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0