Vägning 2/12- 2013

Måndag igen och dags för vågens resultat! :)
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 84,2kg
Dagens vikt: 83,2kg
 

Viktminskning:
-sedan förra veckan: 1kg
-sedan operationen: 61,6kg
-totalt sedan flytstart: 75,7kg
 

Viktminskningsdelmål:
Att väga 80kg.
Kvar att gå ner: 3,2kg
 

Ja, det vart ju ett väldigt bra resultat på vågen idag måste ja ju erkänna! Att snart ha varit opererad ett helt år och fortfarande ha lyxen att gå ner stora siffror.. det är iinte illa! :)
Jag somm har varit så nojig över att jag inte kunnat träna som jag vill nu när jag är förkyld.. jag har ju tänkt att vikten kommer stå still då. Men icke!
Less är jag iaf på att vara förkyld! Vill få komma igång med träningen ordentligt igen!!
 
Åh, jag köpte mig en jätte fin klänning igår på VILA. Tror det kommer bli jul/nyårsklänningen. Jag blev iaf helt förtjust över att jag kom i en helt ostretchig klänning i en vanlig butik!! :) underbar känsla! Desutom är den axelbandslös och jag har nog aldrig kunnat haft en sådan klänning förr med min stora byst. Men numera är inte min byst sådär stor så nu gick det! :) finns alltså både för och nackdelar med små/stora bröst! :p

Kommentarer
Postat av: Tweety

Nu blir jag nyfiken på klänningen, kan du inte lägga upp en bild? Skall också genom gå en operation, bara 2 veckor kvar :-)

Svar: Åh vad spännande! Går du på flyt nu? Vart ska du opereras? Jo, bild på klänningen kommer nog till helgen :)
Myzan

2013-12-03 @ 15:46:15
URL: http://tweety26.wordpress.com
Postat av: tweety

Japp, går på flyt nu. Skall opereras i Simrishamn! Då väntar jag med spänning till helgen :-) kram

Svar: Gör så du! :) Jag hoppas att allt går bra för dig med flytet.. Jag vet att det inte är så kul, men man överlever det och sen får man sin belöning! :) Kram
Myzan

2013-12-04 @ 06:56:17
URL: http://tweety26.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0