Vägning 8/7- 2013

Ny vecka med mindre bra resultat..
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra vägningen: 103,9kg
Dagens vikt: 103,8kg
 
Viktminskning:
- sedan senaste vägningen: 0,1kg
- sedan operationen: 41kg
- totalt: 55,1kg
 
Nästa delmål:
-Att uppnå minus 60kg.
Kvar att gå ner till nästa delmål -4,9kg..
 
Som sagt.. inget jätte bra resultat denna veckan, endast 0,1kg.. Dvs, ingenting egentligen! Men visst, alla minus är välkommna.. Jag är ju verkligen glad så länge jag inte går upp, men jag blir ändå så himla besviken över sådana resultat.. Men hur många går ner en jäkla massa under semestern? :P
 
Idag stack jag iaf iväg till gymmet direkt efter jobbet och körde på en timme där.. Har även bokat in ett pass med en instruktör i nästa vecka för att lägga upp en bra träning för mig framöver. Hoppas det ger resultat! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Fan nästan 60kg, det är myclet det galet med. En liten människa! :D

Svar: Haha. Nu går du händelserna i förväg ;) "Bara" 55,1kg ännu.. 60kg är ju mitt nästa mål, så kan ju inte ta ut den segern i förskott! :P
Myzan

2013-07-10 @ 16:27:24
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0