Sol, sol, sol!

Idag skiner solen lika underbart som igår! Ledig är jag idag också, så det kan väl nästan inte bli bättre?

Ska iväg om en stund och gå en promenad kring Oset med en kompis. SKa bli skönt att komma ut i det fina vädret. :)
Ledig hela helgen är jag också, gött! Ikväll ska jag och sambon över till ett par kompisar på middag.. Undrar vad vi får? Jag är mycket nyfiken!
Imorgon åker vi hem till min familj i Mariestad. Vi sover över en natt hos min mamma och hennes man. Vi ska passa på att träffa så många vi hinner med, det vill säga mina systrar, samt syskonbarn, farmor & farfar, min pappa och hans fru.. Mer hinner vi nog inte med denna gången :P
Det blir så ibland när man väl åker ner, man får åka på en "turné" runt om i stan och träffa på alla släktingar..
 
Vaknade förresten idag med en torr och lite ond hals! Det är sjukt många som har varit sjuka på jobbet i diverse sjukdomar, influensor, förkylningar, magsjukor osv.. Jag har varit så lyckligt lottad hittills att inte blivit smittad! Så jag hoppas verkligen inte att jag kommer att bli sjuk nu!

Jag drack en kopp te före frukosten med honung och halstabletter i, det brukar lena och hjälpa halsen.. Sedan till frukost blev det 1 husman knäcke med smör,ost och gurka på. :)
Vad ska jag äta till lunch? hum.. får se..
Borde nog slänga i mig ett mellanmål nu innan jag sticker iväg på promenaden iaf så jag inte blir vrålhungrig på kuppen..
 Jag är riktigt dålig på att få i mig ett mellanmål mellan frukost och lunch.. Men idag ska jag allt få till det!
 
Ha en trevlig fredag alla läsare, för det ska jag ha!
 

Kommentarer
Postat av: Jonaz

Snart stänger jag arbetsdatorn och beger mig ut I SOLEN...Ha en skön helg :D

Svar: Det samma önskar jag dig! :)
Myzan

2013-03-01 @ 12:55:59
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/
Postat av: TinA

Hoppas det inte är jag som smittat dig. däremot hoppas jag ni får trevligt hos le fämeli. :)

Svar: Jag tror snarare på att det är alla kollegor som är sjuka och smittas! :)
Myzan

2013-03-01 @ 17:51:48
Postat av: shadaim12.wordpress.com/

Är ganska ny här på din blogg, så jag har lite att skumma igenom.
Hoppas du haft en bra heög och får en bra start på veckan. kram

Svar: Tack så mycket! Välkommen hit till min blogg, hoppas att du är här för att stanna och fortsätta läsa den! :) Har du frågor så tveka inte att ställa dem :) Ha en bra dag!
Myzan

2013-03-03 @ 23:15:55
URL: http://shadaim12.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0