Trotsar förkylningen..

Ja, idag trotsar jag min förkylning! Jag stack till gymmet och tränade en timme efter jobbet idag. Skönt att få det gjort! :) Det gick faktiskt bra på gymmet, men visst kände jag att jag inte hade riktigt samma ork som jag brukar ha..

Matmässigt har dagen också sett bra ut. Detta har jag ätit hittills:

Frukost: 1/2 Skyr med blåbärssmak
Lunch: ca 1,5dl kycklinggryta med spenat, pasta.
Mellanmål: 1st Pro feel - chokladdryck. 20g protein i den, laktos fri men tyvärr ej nyckelhålsmärkt.
Middag: ca 1,5dl Carbonara med pasta.

Sedan kommer det bli ett mellanmål till ikväll.. som troligtvis blir 1st knäckebröd med 1/2 avocado i skivor med citronpeppar på.  Supergott vill jag lova!! :)

Känner mig lite förkylningstorr i halsen också, så det kanske blir en kopp te med honung med :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0