vägning 3/3 -2014

Då var det dags att rapportera.. har haft fullt upp hela dagen med nyckelutlämning, kollar in nya hemmet, Ikea, kontraktskrivning på nya jobbet, bilbyte mm...
 
Hur som helst, dags för veckans vågresultat:
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 77,3kg
Dagens vikt: 76,6kg
 
Viktminskning:
-sedan förra veckan: 0,7kg
-sedan operationen: 68,2kg
-totalt sedan flytstart: 82,3kg
 
Ja, nu verkar det helt plötsligt hända grejer på vågen igen! Ännu verkar inte resan vara slut.. :)
 
Tycker att det är jobbigt att skriva inlägg från mobilen så det blir inte mer än såhär idag.. nöjd är jag iaf med veckans resultat!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt! At tefter så lång tid fortfarande minska måste vara underbart, och lagom takt oxå :)

Svar: Ja, det känns gött att det fortfarande går.. det borde ju betyda att bra kost och träning lönar sig! :)
Myzan

2014-03-04 @ 10:28:55
URL: http://xn--sjuttiotv-e3a.se
Postat av: Madde

Grattis det rullar verkligen på neråt för dig :D

Hoppas ni kommer trivas super i nya boende och att du kommer trivas på nya jobbet.

Svar: Ja, jag hoppas allt blir bra när vi flyttar! :) ja, det känns skumt att det fortfarande rullar på så bra neråt..
Myzan

2014-03-05 @ 07:43:00
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja ibland kan jag fråga mig själv det med, men jag är väl född med extra energi ;)

Ne men när jag väl är i gång med träning osv vill jag bara ha mer och mer har lätt att gå lite överstyr så får ha lite koll på de. Så tur man har sambo som kan hejda en ibland med.

Ja det känns ju overkligt när man bara går ner mer och mer. Känslan är nästan lite overklig nästan så man vill nypa sig i armen för att verkligen fatta att man har gått ner allt.

Svar: Ja, jag fattar noll att jag bara väger något på 70 kg nu! För mig skulle det lika gärna kunnat vara 97kg , för det är minst så stor som jag känner mig.. skumt det där att vara något man själv har svårt att se att man faktiskt är!
Myzan

2014-03-05 @ 20:07:52
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag räknar allt som jag har i köttfärsåsen så som grädde, creme fraiche, tomatpure, svamp, lök, köttfärsen sen tar jag på ungefär va kryddorna kan bli så då vet jag vad för kcal hela köttförsen inerhåller sen är de bara väga och dela upp :) Lite krångligt men jag bruka ju köra samma recept så bara man gör de 1gång så har man kolla. Men visst de blir lite jobb i början då man gör en ny rätt. Sen kan man ju även få på recept där kcal redan är uträknade så är de ännu smidigare :P

Svar: Det låter super jobbigt! Haha..
Myzan

2014-03-07 @ 07:38:31
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0