Tiden..

Nu uppdaterar er älskade My sin blogg igen ;P Haha, nej skämt å sido.. här är iaf en uppdatering!

Har tänkt på att tiden går något fruktansvärt fort.. Vet du vad du gjorde vd den här tiden på året förra året?  Jag vet vad jag gjorde...
Jag hade nyligen blivit dumpad av Emil, (kring den 20 sep ngn gång) och antagligen satt jag som "bäst" och storgrät och tyckte synd om mig själv nu.. för ett år sedan hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle ha det så bra som jag har det idag. Kunde aldrig då tro att jag skulle hunnit "dra" över 3 killar samt funnit min nya kärlek inom loppet av bara 6 månader sammanlagt.. (första "överdragandet" skedde kring februari om jag inte minns helt fel, ni mins väl "fosterställningskillen") HAHA!
Hur som helst, tänk att tiden kan ädra så mycket under inte alls så speciellt lång tid.

Jag är extremt glömsk.. har jag hunnit berätta om att jag och joakim har en nyttig månad? har jag säkert hunnit... hur som helst.. jag råkade fuska lite idag.. =( jag saknade coca cola så mycket, så när jag var ute och åt lunch på rosalis deli med Tessa så tog jag en coca cola light.. var det dumt av mig? Jag behövde den verkligen, hade haft en sjukt dålig start på dagen och huvudvärken bankade på.. jag tänkte ju i alla fall på att ta en LIGHT !

I helgen ska Joakim och jag dricka på lördag, jag ska faktiskt dricka light cider då. Så jag tänker lite på det;P

Annars förutom cola lighten så har jag inte gjort några andra snedsteg... Men det har ju inte ens gått en vecka än, så vem vet. det kanske kommer.. Men jag hoppas verkligen inte !

Skönt att det äääääntligen är fredag imorgon ! Helg, helg, helg !


Gah, vad länge sedan det känns sen vi umgicks allihopa vi tjejer..! det ska vi absolut göra när EmmaN kommer hit, då ska jag, jessica, tessy, johanna och Emmorna umgås.. Ingen får fan banga ! Det är olagligt , å hör sen !

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe precis vi får köra en riktig tjejkväll nån dag då =) bara sitta o snacka en massa minnen o så!

Shit vad jag längtar nu!

biljetterna o allt e bokat iaf=D

2008-10-09 @ 21:49:28
URL: http://rufset.bloggagratis.se
Postat av: TESSY

Jag håller med, fan vad vi ska umgås :D hur gick det med att köpa mat förresten?

2008-10-09 @ 23:50:02
Postat av: Lina

så jag är inte bjuden;)

2008-10-10 @ 10:03:55
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: jessica

jag är SÅ PÅ! :D

2008-10-10 @ 14:35:01

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0