söndag

då vart man lite bakis idag då... inte jätte mycket som tur var, men lite huvudvärk och seg. men det kan man leva med.
Jag hade en kul kväll igår iaf!

Tur att man har så många bloggsmarta vänner som vet hur man ska lösa sina små i-lands problem .. :P
Det lät väldigt smart det där som tina sa, att man kunde skaffa en underblogg till riktiga bloggen.. men exakt hur funkar det? kan bara vissa se den då?

Jag har funderat på att byta namn på min blogg.. my01 låter så... fattigt. kan man byta namn på sin blogg?

Ikväll har jag varit hos Johanna och spanat in hennes nya hem. Mycket trevligt. Jag, emma, jessica, joakim var de som kom dit för en kvällsfika och massa prat :)

Nu är helgen slut mina vänner, åter till skolan imorgon.. bläh !
Varför går alltid helgerna så himla fort????

Det har iaf varit en skön, bra och händelserik helg. mycket folk, mycket god mat, mycket gott sällskap av joakim som alltid :)

Kommentarer
Postat av: TinA

jo om du sätter lösen på den så kan dom som vet lösenordet kolla den, annars kan alla det om du skippar lösen. som sagt så är "my01.blogg.se" med och sen underbloggens "egna" namn. jag har flera såna underbloggar, mest till test. en heter tex egoism.blogg.se/testblogg (nu kommer du se en bloggdesign där som var till wejjo, men ska ta bort den för hon ville ha sin kompis design ist :D) men hade jag valt att ha lösen på den, då hade det kommit upp en ruta som kräver det, precis som på jessicas blogg.



bara så du vet, sätter du lösen på underbloggen så är det BARA den som får lösen. inte denna :)

2009-01-20 @ 14:59:56
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0