Åker hem idag..

Idag är dagen då jag åker hem från stockholm, men det känns inte som att jag åker hem... för mitt hem är där han är , min käraste pojkvän, min käraste sambo.
Han är underbar, och det gör så fruktansvärt ont att behöva åka ifrån honom! Det har redan blivit ett antal tårar nu i helgen, inför denna dag som jag inte ville skulle komma.. önskade att denna dag då jag var tvungen att åka hem aldrig skulle komma . Men nu är den här och jag får istället ta och ta vara på den sista tid vi får tillsammans idag.

Vi ses snart igen som tur är!

Jobbar tio dagar i sträck - sedan är jag tillbaka här igen :)

Lönen kom idag, så vi åkte iväg in till stan och shoppade. Det var lite saker som jag verkligen behövde köpa.. Leggings, min parfym (som det var rea på så jag köpte 2 st flaskor, men det oroar mig, för då antar jag att den kommer att utgå ur sortimentet!), köpte även 2 par skor. Ett par som går att använda denna årstiden, sedan blev det även ett par höst/vinter skor. Känns som att det var evigheter sedan jag köpte kläder och såndant.. Det enda jag har råd med och hinner köpa nu mer är typ mat...!


GÄSP ! Vet ni hur mycket klockan är?? Hon är över halv fem på morgonen ! Men snart kommer Joakim hem igen, då ska vi sova :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Så mysigt du o Joakim har haft det :) Jag börjar nästan sakna det själv, men man vill helst inte sakna sönder sig heller >.<



Killkatten, den ljusa av dom två, heter Race. På ryggen ser det ut som att han har fartränder så det passade bra, det namnet. ;)

Tjejkatten heter Lotus. Paul ville såklart döpa henne till BMW. BMW!!! Har du hört nåt sånt förskräckligt namn på en katt??? Jag sa att han får välja annat, då tog han Lotus. Självklart pga ett annat bilmärke då, men jag tänker låtsas som att det är från blomman istället. ;)



Så med andra ord, de heter Race och Lotus :)

Och förresten, jag har sett Harry Potter nu! :D

2009-07-30 @ 10:35:03
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0