Tvättdag

Idag är det tvättning som gäller för min del, hade inte så jätte mycket tvätt, men många av favorittröjorna var i smuttsen. Det blev en helfull och en halvfull maskin. Detta är första gången jag tvättar där nere. Joakim har varit den som har tvättat förut, men nu är han ju inte här så då får jag allt ta hand om min tvätt själv :P

Igår var Johanna här och åt middag med mig. Vi grillade och gjorde hemmagjord potatissallad, svinigt god blev den! Å min grillning blev inte heller fy skam ;) Sen blev det en massa snackande i flera timmar, sedan vid ca 22 tiden kom tessy. Halv två gick de hem och då tog jag telefonen och ringde Joakim :) Han var ju självklart vaken eftersom han började att jobba vid halv 3 i natt. Det blev mycket skratt i telefonluren för jag skulle försöka berätta det där som Tessy sa innan de gick hem. Om hennes pappa när han fick en julklapp som var en fotoram, å när nån frågade honom vad han hade fått sa han att han hade fått ett kort på några han inte känner :P (det var den bliden som hänger med ramen ! ) Haha ! Jag skrattade så jag grät åt det där ! Men jag var väl en smula övertrött då också .

Jag gick inte och la mig förrän närmre halv fyra i natt, fastnade vid datorn :P

Sen vaknade jag av att kl ringde vid 12.00, då masade jag mig upp och åt frukost och nu vid kl 13 började jag att tvätta.

Det är verkligen grått och trist ute idag! Regn regn regn och mera regn är vad det är...


Saknaden blir bara större och större, tårarna vill bara komma oftare och oftare, men det som är skönt att veta är att vi snart kommer att ses igen :) Räknar ner dagarna nu, för den 24:e sätter jag mig på bussen 15.40 och åker upp !

Kommentarer
Postat av: TinA

Haha, vilken rolig kommentar han klämde ur sig ang presenten, haha! xD



Mindre än en vecka kvar! :D



2009-07-19 @ 15:32:52
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0