30 juni

Idag är det precis ett år sedan jag och Joakim träffades första gången.. minns så väl hur pirrigt det var då jag satt och väntade i 12:an busskur på studentgatan och mobilen pep till och sms där det stod : "Nu ser jag dig ;)" Då var det jätte pirrigt! Vem kunde då tro att det skulle gå så här bra, kunde aldrig då vågat tro att vi skulle bo ihop ett år senare..

Blir ett kort inlägg eftersom jag vill spendera tiden med Joakim.

Jag älsar dig så mycket Joakim Sebastian Nathanael Hallström

Kommentarer
Postat av: Lina

ja, det är kanon med dator, man känner sig helt handikappad utan om man "bara" ska kolla en resväg eller ett nummer. Men nu är den tillbaks iaf :D inte badat :O herregud, hur klarar du dig? jag som är världens badkruka har badat mer än jag kan räkna till. Över 25 ggr iaf. Då är det verkligen dags nu!!

Skulle ni inte komma till vårat lilla palats (haha) förra helgen? ni är så välkomna oavsett när ni kommer :D Ett år? Då har det ändå gått fort innan ni flyttade ihop. Mysigt

2009-07-01 @ 10:35:57
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: TinA

Ett år redan? :D vad härligt, o så bra att det gick så väl mellan er :D



gratulerar :)

2009-07-02 @ 18:46:01
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0