Doktorn

Idag var jag hos doktorn. Det var skönt att få komma dit och prata om saker och ting. Nu är massa prover gjorda. 3 rör med blod tog de från mig. Midjemått, vikt och längd är också gjorda.. midjemåttet hann jag aldrig se vad hon skrev ner. Jag var iaf längre än vad jag trodde :) 172 cm är jag , men sedan vägde jag dessvärre lite mer än vad jag trodde också :( Men det är ju det jag ska få hjälp med nu att bekämpa !

Får väl svar på proverna i nästa vecka. Sedan ska vi prata vidare om en lämplig metod för mig.

Skönt att veta iaf att hjärtat låter bra och att puls och blodtryck är helt normalt :)


Finns väl inte så mycket mer att säga om detta nu..



Igår var jag, Jessica, Emma och Tessy ute på Marieberg. Vi utnyttjade min nya fina bil :) Trevligt att umgås med alla dessa tjejerna tillsammans för en gångs skull ! Synd bara att tiden gick så fort!

Jag hittade iaf en fin nyårsklänning för presentkortet jag fick i inflyttningspresent :) Kul att det blev en sådan fin sak för den presenten.. annars hade det väl typ blivit något annat tråkigt, som strumpor eller något :S

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

... Det är ju det presentkort är till för! :D Inte ska du behöva köpa något tråkigt som strumpor :P



Och vad skönt att höra att du fick bra hjälp hos doktorn! Lycka till gumms! Puss!

2009-11-03 @ 18:14:13
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

skönt att höra att det gick bra idag =)

2009-11-03 @ 21:58:32
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0