whenistheday

Jobbar mycket som vanligt, har därför inte haft riktigt fullt så mycket tid att skriva denna vecka..
Tycker att det är lite lustigt faktiskt.. trodde inte alls att jag skulle få så mycket jobb denna vecka. trodde typ det bara skulle bli 1 dag, men nu har jag jobbat på i 2 dagar och har 2 dagar till. hade kunnat jobba lördag och söndag också, men jag sa nej till det.. För denna helgen ska jag faktiskt hem till Mariestad och hälsa på familj och släkt! :)
Kan inte komma ihåg senast jag var ledig en hel helg, men det var nog 2 månader sedan eller något.. och i Mariestad har jag inte varit sedan ... slutet på MAJ !

Igår kväll träffade jag Emma, mycket mycket trevligt ! Kändes att det verkligen var längesedan vi sågs, men med det gjorde ingenting när man äntligen fick snacka oavbrutet i några timmar med varandra :) Tack Emma !

Greys och House har börjat igen! :) WEOW ! Det är något som man verkligen tycker om med hösten, att de bra programmen börjar igen..
Något annat som är bra är:

*Man kan krypa upp i soffan och dricka varm choklad utan att svettas ihjäl, eftersom det inte är så varmt längre..
*Man behöver inte ha dåligt samvete om man inte har vart ute på hela dagen då det ändå inte är något bra väder..
*Jag fyller år, och det är ju självklart en bra sak :D
*Det är mörkt och skönt när man ska sova :) Men tyvärr lite för mörkt när man går upp på morgonen, men hysch hysch, det tänker vi inte på nu ;P

Har ni sett Ice Age 3 ? Om inte, se den ! Fan vad jag och Joakim garvade .. haha ! Oj, kom just på att jag tror att jag redan har sagt något om den filmen tidigare här i bloggen.. Men skit samma !


Har väldigt många att träffa nu i helgen, och har väldigt lite tid på mig (oss, Joakim hänge också med).. Mormor&moster, pappa&becca, mamma&inge, farmor&farfar, marlén&erik samt mulle! Många folk att hinna se, på så lite tid ! :O


imorgon har jag soooovmorgon iaf ! :) Börjar inte förrän halv 3 , :D Så imorgon blir det ärtsoppa och pankakor på univeristetet i restaurang Kraka med Joakim imorgon :D Har längtat ! Vi har pratat om det den senaste månaden, men det har alltid blivit inställt då jag typ har jobbat varje torsdag då de serverar lunch.. men nu jävlar !

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja, filmer är också bra o ha. Försvinna in i en annan värld (eller sin egen). Jag har tittat grymt mycket på Ghost Whisperer och har snart redan sett klart säsong 3. Sorg och smärta. Vad ska jag kolla på sen, liksom? Måstemåstemåste ha nåt att tiiiitta på! =(



Du hinner nog träffa alla hemma i Mariestad, stressa bara inte sönder :P Nej, jag har inte smakat den nya oboyen. är den godare än originalet? :O

2009-10-01 @ 13:51:15
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0