Allt ordnar sig till slut..

Jag gjorde det..
Jag var hård och konfronterade en vän som jag tyckte hade betett sig en aning underligt enligt mig.. Jag skickade och skrev som jag kände just då.. Fick svar, vi började snacka om saker och ting, och det visade sig att det jag kände då, försvann.. Jag fick utlopp för mina känslor, fick svar på tal, sedan en bra respons, och fick se en annan sida. Och jag är tacksam för alltihopa!
För mig känns det iaf mycket bättre nu..


Känns som att man ibland tar åt sig lite för mycket av vad som sägs, man gör det till att allt handlar om en själv, fast man inte borde.. vissa å andra sidan är väldigt bra på att bara skaka av sig det och inte ta åt sig, när de kanske egnetligen borde göra det..


Man alltid sig själv närmast på något vis, men ibland är vi alla lite för egoistiska, det tror och tycker iaf jag!


Som sagt, såhär jobbar jag denna veckan:

  • Måndag: 7-15
  • Tisdag: 14-21.30
  • Onsdag: 7-16
  • Torsdag: 7-14
  • Fredag: LEDIG
  • Lördag: 7-14.30
  • Söndag: 7-13.30
Idag var det som sagt en ny vecka och ännu en vecka på jobbet startade.. Det gick inte så segt att gå upp imorse, gick som vanligt, jag klev upp med en gång och gjorde allt jag skulle göra innan bussen gick, men det var motigt! Jag drömde fruktansvärt mycket på morgonkvisten innan jag skulle upp, kommer inte nu ihåg så mycket om vad det handlade om, vet bara att "Derek" från Grey's var med i drömmen.. :P


Visste ni att?

  • Att de första deklarationerna har skickats ut nu, och att den kommer att komma hem till var och en nu under slutet på mars, och början på april? (samt att from imorgon öppnar "slussarna" så att du kan gå in och göra detta årets deklaration på nätet)
  • Det är Våffeldagen på torsdag?
  • Att det är löning på fredag? (iaf för mig)
  • Att det är dags att ställa fram klockan en timme, på söndag? (då är det officiellt sommartid igen, iaf tidsmässigt)

Kommentarer
Postat av: TinA

våffeldagen håller jag ALLTID koll på! =)))))



vad skönt att du och din vän kunde reda ut det, det känns verkligen jätteskönt att veta att det fortfarande finns människor därute som kan ta det bra och att man gör det bra utav saken :) och det tyder ju också att vännen var intresserad av dina åsikter, känslor och tankar och ni kunde prata om det, jag menar.. det där är ju en riktig vän :)

2010-03-23 @ 11:29:44
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

svar: visst äre kul att argumentera? haha eller inte.. hoppas det går bra i alla fall.. :) finns på msn om det är något :)

2010-03-23 @ 12:50:34
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0