21 augusti

Man kan ju lugnt snacka om att vi har haft det halvkaotiskt de senaste dagarna.. med start i torsdags..
I torsdags var det målare hemma hos oss och min bovärd hade sagt att de utför det jobbet på en dag.. så när jag och Joakim kom hem vid halv sju på kvällen trodde vi ju såklart att det var kart, men icke! Vi fick i all hast ringa efter Emma som fick leka vandrarhem den natten..
Dagen efter ringde jag till målarna och fråga när de skulle bli klart, svaret jag fick var tisdag.. detta gjorde att jag fick smärre panik!! Fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag utan bostad!! (eftersom de renvoverar hela min lilla lägenhten på en och samma gång..)
Fredagsnatten och lördagsnatten har spenderats hos Jessica och Jäder. Mycket hyggligt! :)

det vart ju heller inget av med vår inflyttningsfest i fredags med tanke på kaoset vi hade hemma heller. Men det blev ändå en lyckad kväll hos Tina, där det vart en vanlig hemmafest.
Lördag blev också bra. Jag och Joakim gick på bio, mycket trevligt. sedan blev det en sväng till IVY med Jessica, Emma och Tessy.

Helt enkelt en bra helg, trots allt kaos! :)

Nu sitter jag i skrivande stund i Jessicas och Jäders kök, inväntar att klockan ska närma sig fyra så jag kan åka vidare hem till Emma och Kristian, som ska agera akutboende åt mig igen.
Jag har lovat att laga middag åt dem ikväll iaf! :)

Vid 14 tiden var jag nere med Joakim till stationen och tog adjö, så nu har han åkt iväg och vi är numera särbos. Tur att han kommer tillbaka till helgen igen! :)


Jag avslutar detta inlägg med att säga:

Joakim, jag älskar dig otroligt mycket, kommer sakna dig något otroligt, men vi ses ju snart igen!
Vännerna mina, ni som har ställt upp som akutboende för oss i helgen och nu även för mig de närmsta dagarna här - TUSEN TACK! ni är guld värda! :)

Kommentarer
Postat av: jessica

HAHA, ja morsan på festen får vara en bra riktlinje för vad jag ska undvika!

2011-08-21 @ 23:15:40

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0