11/11

Igår var det exakt en månad till jag opereras, vilket betyder att idag är det mindre än en månad kvar! :) Det känns verkligen gött, att man på något vis nu kan börja räkna ner till den dagen.

Imorgon är det en ny vägning på gång, jag hoppas så att det blir ett bra resultat!!

I övrigt är det väl inte så mycket att rapportera, jag äter/dricker mina Modifast och det går bra! Jag fuskade inte ens igår när flyttlasset gick av stapeln och vi bjöd alla som hjälpte oss på pizza. Men det luktade ljuvligt! :)

Ps. måste verkligen komma igång med att fundera ut mina delmål.. Har ju bara ett delmål färdigt i tanken..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, det var starkt av dig tycker jag. Pizzalukt är den bästa lukten i världen! Efter tacolukt kanske.. :P

Svar: Mm.. Visst ville jag också ha pizza, men jag fick njuta av alla dofterna istället! :)
Myzan

2012-11-13 @ 20:39:09
URL: http://minimajshanna.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0