Sprang!

Jag var idag på mitt andra träningspass på gymmet denna veckan.. Jag trotsade regnet och tog mig en promenad både dit och hem.. (Hade detta varit för en månad sedan så hade jag aldrig gått i regnet, jag hade tagit bilen!) Men nu gick jag iaf dit som sagt..

Väl på gymmet var mina vanliga uppvärmningscyklar upptagna så jag tänkte att jag lika gärna kunde fortsätta promenera på löpbandet.. Plötsligt fick jag ett sug efter att testa att jogga.. så jag börjar öka hastigheter och joggar i typ 5minuter.. sen promenerar jag igen.. Sen fick jag ännu ett sug efter att testa att springa! (jag som verkligen avskyr att springa!! Har alltid avskytt det..) Jag ökar takten ännu en gång och kommer i springläge.. Jag springer i 2minuter innan jag känner att jag måste sakta ner, dels för att mina bröst bara slänger upp och ner och är allmänt jävla jobbiga! Jag har ingen sportbh, utan jag tränar i vanliga bh:s än så länge.. Men nu blev jag faktiskt sugen på att leta efter en spotbh så jag kan testa att jogga och springa lite mer..
Kände verkligen en tillfredsställelse när jag faktiskt fixade att springa, även om det så bara var en liten stund! :)
Hade inte orkat springa alls för några månader sedan.. Så detta är faktiskt ett framsteg!!

Träning är banne mig kul, speciellt när man ser resultat av det.. :)

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Nämen vad kul! :D Tycker absolut du ska investera i en sport-bh oavsett. Det är härligt att springa ^^

Svar: Ja, det kändes gött!
Myzan

2013-04-18 @ 19:51:20
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: Annika

Visst e känslan underbar =) Lycka till. Kram

Svar: Ja, det var riktigt gött att känna att man faktiskt ville testa det överhuvudtaget! :)
Myzan

2013-04-18 @ 22:07:41
Postat av: carro

Du är grym my!!

Va rädd om tuttisarna å investera i en bra sport by.
Kram

Svar: Ja, det dumma är bara att jag har absolut iiiingen aning om var jag kan få tag på en sportbh som passar mig? Kram
Myzan

2013-04-19 @ 08:13:25
Postat av: carro

Ja vet att rönnisch har lager utförsäljning en gång i månaden i Örebro. Ja kan hojta till nästa gång. Dom har många olika och bra sportbhar.

Svar: Tror du jag skulle få på mig en sådan? Är ju fortfarande hyffsat stor.. Ja, hojta till när du får nys om något :)
Myzan

2013-04-19 @ 19:00:22
Postat av: Madde

När man väl börjar springa så vill man bara forsätta och veta att man orkar mer och mer är sjukt härligt!! Kunna knappt springa 20sek förut jag och nu kan jag springa 30 utan att hålla på att dö och det känns underbart! kämpa på så kommer du dit med :D

Svar: Idag köpte jag mig en sportbh, så imorgon ska jag testa igen och se om det går bättre! :)
Myzan

2013-04-22 @ 13:30:28
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se
Postat av: Kristina

Rekommenderar varmt att cykla på gymmet :)

Svar: Det har jag gjort hittills varje gång, minst 20minuter.. Det var därför det var så kul att göra något nytt som jag inte orkat tidigare! :)
Myzan

2013-04-22 @ 16:27:32
URL: http://noheroine.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0