Summering av veckan..

Ja, då var det dags att summera veckan som varit kanske..
 
Jag har tränat 2 ggr denna veckan, men inte gått en enda promenad.. Så det var ju lite dåligt gjort av mig..
Jag har ätit 1 semla denna veckan, åt halva och sedan andra halvan en stund senare.. Dumpade efter andra halvan.. Jag får skylla mig själv!
 
Maten denna vecka tycker jag har funkat mestadels bra.. Lätt att glömma av mellanmålen..
Har dock varit dålig på att dricka vatten denna veckan! Har typ börjat få ont i magen när jag dricker, även fast jag bara tar en klunk.. Funkar bättre när jag dricker ur min sportflaska.. kanske får inköpa någon mer som jag kan ha med mig å dricka vatten ur istället för ur glas?
 
Jobbet går bra, har jobbat som en tok de senaste veckorna och detta har ju som sagt givit ut belöning i form av ett vikariat på obestämd framtid.. :)

Imorgon är det dags för vägning igen samt att jag har tänkt ta bilder som jag kommer lägga ut på tisdag.. Spännande ska det bli! :)
Nästa vecka är även sista veckan med järntabletterna! Fasen vad jag längtar efter att slippa dem!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0