En vardaglig lista..

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat två personer åt gången: Ja, det har hänt..
Varit kär: Har varit och är!
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Jo, det har allt hänt..
Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej, jag har alltid varit en bra smitare ;)
Brutit ett ben? Nej, men stukat foten och fått hoppa med kryckor, men det är många många år sedan!
Gjort nåt du ångrar? Jodå, det finns nog en del saker som man mer eller mindre ångrar..
Hoppat Bungee Jump? Nej och vill det inte heller..
Ljugit för någon du tycker om? Det har hänt.
Ätit en hel tårta? Japp, men inte på en och samma gång.
Gjort bort dig offentligt? Jodå, det har jag allt gjort.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Inte ännu..
Fått ditt hjärta krossat: Nej.
Hur många barn vill du ha i framtiden: Kanske två..
Har du några husdjur?: Dammråttor, om de räknas? :P
Vill du ändra ditt namn: Nej, jag trivs med mitt!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag jobbade kväll den dagen.. Så jag fick paket av sambon när jag kom hem har jag för mig.. Sedan gick jag på flyt då så det vart ingen tårta/god mat..
Vilken tid vaknade du idag: 05.55
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov!
Någonting som du längtar till: Våren! Att tappa mer vikt, få bättre kondis och förhoppningsvis någon resa framöver..
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Lite fler minus på vågen (men jag vet, det kommer).. En fast tjänst?
Vad lyssnar du på just nu: Diskmaskinen..
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp

OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: My Holgersson
Stjärntecken: Skorpion
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Högelidskolan/Flitigalisan/Tunaholmsskolan
Gymnasie: Risbergskaskolan/Virginskaskolan (0,5år Estetprogrammet, 1,5år Mediaprogrammet, 1år Samhäll/Medieprogram)
Högskola: Ej gått.
Hårfärg: Mörkbrun
Långt eller kort hår: Mellanlångt lockigt.
Längd: 1,71 cm
Piercings: Öronen och tungan.
Tattoos: ingen ännu..
Höger eller vänster: högerhänt.
Operation: Halsmandlarna, GBP samt gallblåsan (de två sistnämnda gjordes dock samtidigt)
Sporten du spelar: Nada!

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget men funderar på att pressa mig en grapefrukt!
Är du på väg att: Pussa sambon.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja, det tror jag. (vissa dagar vill man, andra inte) hehe.
Vill du gifta dig: Ja :)
Karriär i åtanke: En fast tjänst i det jag sysslar med nu?

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ofta, jag har nästan aldrig fel ;)
Mirakel: Mjaaa.
Kärlek vid första ögonkastet: Svårt att säga..
Himlen: Himlen är oskyldigt blåååå.. (vet ej..)
Änglar: Nej..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0