Jag & det jag tappat..

Som rubriken säger så kommer jag idag att visa upp en bild på mig och det jag tappat.. i vikt!
 
 
Det här är jag igår och min underbart söta lillasyster som väger 50kg!
Med andra ord så är detta en väldigt bra bild som symboliserar svart på vitt hur mycket jag har gått ner i vikt! Jag har alltså just nu gått ner hela min lillasyster + ca 2 mjölkpaket!
Helt sjukt eller vad?? Jag undrar var någonstans på mig hon fått plats?? :P
 
Nästa mål är ju som sagt att väga under 100kg och då kommer det innebära att jag har gått ner hela min sambo.. kanske kommer en bild på det med framöver! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad bra jobbat! Helt otroligt! :)

Svar: Tack så mycket! Ja, det känns jäkligt konstigt att stå bredvid syrran och veta att jag faktiskt tappat hela hennes kroppsvikt och mer!! Helt sjuk alltså..
Myzan

2013-06-18 @ 19:39:45
URL: http://annakatarina.se
Postat av: Madde

Fan !! Och ursäkt jag svär men vad det syns på denna bild att du har gått ner. Och ja bantat bort så mycket som sin syster är fan inte illa! :P

Svar: Haha! Det är lugnt att du svär! :P Vi ska ju inte kalla det för bantning numera! ;P Vi har gjort en livsstilsförändring som lett till en toppen viktminskning! :) :)
Myzan

2013-06-19 @ 10:10:35
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se
Postat av: EllinorO

Du är helt grym!

Svar: Tack så mycket! :) Det känns faktiskt lite grymt när man ser det på det sättet.. Så verkligt liksom fast det ändå känns så overkligt! :P
Myzan

2013-06-20 @ 21:08:16
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0