Jag idag!

Idag är jag på strålande humör, hoppas det håller i sig hela dagen! :)
Igår var jag och tränade med en kollega och blev lite överrumplad av en maskin.. haha! Jag blev omkullknuffad av den och insåg inte förrän jag kom hem att jag har en bula på underarmen och ett fett blåmärke på ena skuldran.. Aja, jag överlevde fallet iaf och bara att ge sig upp på hästen igen!
 
Här har vi en bild på mig idag:
Ni kan aldrig gissa vilken storlek det här är på min senast inköpta klänning ?!? :)
 
Åh, något som jag fullkomligt älskar är mina lediga mornar med underbar frukost! Här kommer dagens frukost:
En kopp te med lite honung i. En havreknäcke med bregott, en skiva ost samt stek äggvita med gurka på.. :) Orkade dock inte äta upp hela idag.. blev 1/3 kvar.
 
Idag är det soligt och fint och jag ska träffa en kompis sen och vandra ner till stan.. underbara lediga torsdag!
ikväll blir det övningskörning med sambon (jag är hans lärare, ej tvärtom) och sedan hem till en kollega och kolla på kattungar! :) mys!
 
 
Gårdagens grillmiddag! 1/2 fjärilskotlett, bearnaisesås-extra kryddad (blåband) samt egengjorda klyftpotatis. Så gott!

Kommentarer
Postat av: Madde

gud vilken skillnad på dig! =))

Svar: Tack så mycket. Ja, nu börjar det synas mer och mer.. Tyckte nu faktiskt själv att jag såg skillnaden efter jag tagit detta kortet.. :)
Myzan

2013-05-16 @ 12:50:52
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Kristina

Himla fin klänning som verkligen klär dig! Gissar på storlek... hmm... 46? Eller 44?

Svar: storlek S!! :) Helt sjukt. Köpt på Vila.. Perfekt sommarklänning.. :)
Myzan

2013-05-16 @ 13:59:28
URL: http://noheroine.blogg.se
Postat av: Annika

Åh du vilken otrolig resa. Så vacker du är ;-)

Svar: Tack så jätte mycket! :) Känns verkligen häftigt det här.. Fattar ju knappt själv att det är på riktigt och att jag faktiskt blir allt mindre och mindre.. Helt sjukt, men så underbar! :)
Myzan

2013-05-16 @ 22:30:34

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0