Humöret

Ja, jag har ett väldigt svajigt humör känner jag.. å jag vet inte varför!
 
Trött är jag som bara den efter jobbet om dagarna, men det är ju inte så konstigt.. Jag är ju dels inte van att bara jobba dagpass, heller inte att jobba 100% och på det så är det en ny stad och nya kunder! (så att jag är trött är ju en normal inkörningsfas..)
Men varför känner jag mig så skum i humöret?
Vissa stunder känner jag mig typ nästan ledsen,och sedan i nästa stund jävulskt förbannad utan någon speciell anledning! Varför??

Som grädde på moset på detta humör så har jag bara lust att äta skräp!
 
Blähä! Inte alls kul att känna så.. Jag är verkligen inne i en dålig spiral.. Äter någon form av "skit" varje dag.. Inga jätte mängder, men ändå.. Det är ett par godisar här, någon kaka där.. Något i den stilen varje dag.. =(
 
Gillar det inte!
Men jag antar att man kanske har sämmre perioder ibland?
 
Och ska man se till den stora bilden så har ju min värld snurrat runt en hel del nu..
Förutom det faktum att jag fortfarande är i en "viktminskning och hitta mitt nya jag fas" så har jag rivit upp mina trygga rötter från en stad som jag kallat mitt hem i nästan 10 års tid, till en ny stad.. Jag sa upp mig från mitt jobb och har börjat ett nytt. Flyttat in i en lägenhet som vi äger, dvs (miljonlån!!) Vem får inte en klump i magen av sånt?? haha!
 
Jaja, jag tar mig väl igenom det här så småningom får jag hoppas.. Tur att allt känns bra här i nya hemmet och på nya jobbet iaf! Annars hade detta nog varit sju resor värre!!
 
Imorgon jobbar jag iaf min sista dag för denna veckan och jag får ta en ledig helg! Skönt!
Ett välkänt ansikte kommer på besök denna helgen vilket jag tror kan göra mig gott! Detta välkända ansikte tillhör förresten min lillasyster! :) Åh vad jag började längta till imorgon nu kände jag!
Sep-10
 

  typ -05? :)
 
Nyår -12
 
Nyår-13
 
Som sagt.. Mitt humör är skumt och svajigt!
 
Men jag vill tacka min allra underbaraste lillasyster för att du finns! Du har alltid älskat mig för den jag är, vilken storlek jag än har varit! Vi har alltid haft kul ihop, men också bråkat en hel del.. Men det är sådant bra syskon ska kunna göra! :)
 
Vi ses imorgon! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kan inte vara gravid?

Svar: Nej det tror jag inte.. jag har haft samma preventivmedel i flera år och har inte missat att ta någon nu nyligen.. Sedan har jag ingen större sexlust för tillfället heller..
Myzan

2014-04-11 @ 09:33:12
URL: http://mariasgbpresa.blogg.se
Postat av: TinA

Det är nog som du säger, att det mesta beror på allt nytt du måste lära dig på en och samma gång. Tur att Sthlm inte är _helt_ supernytt för dig. Hoppas att det bara är en svacka du är i. Hör av dig annars! Det kanske blir bättre nu när Mollie kommer upp :)

Svar: Ja, jag hoppas på en svacka. Ska bli skönt med en ledig helg nu! Tror jag behöver det :)
Myzan

2014-04-11 @ 10:49:11

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0