Matdagbok 3

Här kommer dagens matintag, svart på vitt..
 
Frukost:
Samma som tidigare 2 dagar..
 
 
Lunch:
Lasange (nötfärs) gjord på både gröna och "gula" plattor..
 
 
Mellanmål:
1kopp te och 1st banan
 
Middag:
Ugnsgratinerad falukorv med mos. (3 skivor falukorv, 78% kötthalt)
 
 
Kvällsfika:
1kopp te samt "tacotonfisk".. (en liten burk tonfisk blandat med 2tsk chunky salsa. Toppat med 2 skivade babyplommon tomater samt lite mager riven ost (11%) och oregano)
 
 
 
Skålar och matlådor är samma storlek som vanligt.. Så jag håller mina mått bra! :)
I övrigt förutom dessa 3 koppar te har jag också druckit 1,75l vatten idag.. Så det har verkligen varit en bra vätskedag..
 
Nu ska jag gå och lägga mig och njuta av sovmorgon imorgon! Jag är nämligen ledig 3 dagar nu.. Dessa dagar passar jag på att åka bort, till min familj i Mariestad och hälsa på. Vi ska ha kalas i helgen då syrran fyller år nästa vecka.
 
På lördag ska jag även ut och träffa några gamla kompisar ifrån dagis.. Har inte sett dem på hur många år som helst, men vi har funnit varandra på fb och ville ses igen! :) Ska bli riktigt kul att se vad det blivit av dem! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Just vätska är något jag skulle behöva bli bättre på! Speciellt vatten.

Svar: Jag är mycket bättre på att dricka vatten då jag jobbar jämfört med en ledig dag.. men man kan alltid bättra sig.
Myzan

2014-04-28 @ 07:25:29
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0