Vägning 28/4- 2014

Ny vecka och nytt resultat att bjuda på idag..
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 75kg
Dagens vikt: 74,4kg
 
Viktminskning:
-sedan förra veckan: 0,6kg
-sedan operationen: 70,4kg
-totalt sedan flytstart: 84,5kg
 

Skönt att jag fick bukt med viktökningen! Det visar ju på att äter jag bra, som jag bör göra, ja då går jag ner i vikt! :)
Jag ska försöka vara lika duktig denna veckan.. (kan dock erkänna att jag föll för frestelsen idag..) Men det är bara å ta nya tag i morgon igen och köra hårt! :)
 
Orkar inte uppdatera så mycket mer just idag, behöver komma i säng nu så jag orkar gå upp imorgon.. Känns lite tungt att veta att jag jobbar 6 av 7 dagar denna veckan.. Speciellt pga att jag nu ikväll börjar känna mig lite sjuk.. Känns lite skum i halsen och lite ont i huvudet..
Jag håller tummarna för att det bara är en tillfällig känsla!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0