Dålig uppdatering

Jag vet att jag är lite smådålig på att uppdatera er här numera om hur allt går för mig.. men så är det nog ibland, att det inte känns som att man har så mycket att skriva om..

Ska bli skönt med en ledig helg känner jag! Att jobba heltid är banne mig slitigt, men bra för ekonomin..
Idag kommer mamma och hennes man upp hit. Imorgon ska vi till Skansens julmarknad och strosa runt och på kvällen blir det middag på restaurang.. På söndag innan de far hem igen ska de komma förbi oss och se hur vi fått till det i vårt nya hem. (Sist de var här var det ju dagen vi flyttade in)..

I övrigt väntar jag med spänning på plastikbesöket.. hoppas verkligen att jag får ett ok!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0