Idag för två år sedan..

Idag för två år sedan lades jag in på kirurgavdelningen, dagen före min GBP..
Det känns både som att det har gått sjukt fort dessa två år, samtidigt som det känns som att jag alltid har levt såhär.. Men det är väl för att man vänjer sig rätt så snabbt ändå med sitt nya liv..
 
Jag har verkligen blivit dålig på att ta före och efterbilder.. Hade tänkt göra det idag, men pallar inte.. Får se om jag kanske får sambon att ta bilder imorgon..
Jag tog nyligen lite nya mått iaf.. Inte på alla kroppsdelar som jag gjort förr, utan några få utvalda..:
 
                 29/10-12                 12/12-13                         22/11-14                    Total minskning:
Hals:           41cm                      31cm                             31cm                             10cm
Midja:         126cm                    81,5cm                           78cm                             48cm
Mage:         163cm                   105cm                            98cm                             65cm
Rumpa:       153cm                   111cm                            108cm                            45cm
Lår:  Hö: 84 Vä: 81  hö: 59cm  vä: 59cm  hö: 58cm  vä: 56cm   hö: 26cm vä: 25cm
 

(jag vet att nedre raden inte vart något snygg, men det fick bli så för att det skulle få plats på samma rad..)
Det har inte hänt sådär jättemycket det senaste året egentligen.. Men lite omformad har kroppen ändå blivit och huden har ju dragit ihop sig endel..
 
Som sagt ser jag mycket fram emot nästa vecka när jag ska till kirurgen.. Är både nervös och förväntansfull!
 
 
 

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0