semester

Denna veckan har jag tagit semester.. känns verkligen välbehövligt och välförtjänt! :)
 
Just i detta nu sitter jag och dricker en avslutande kopp te på hotellfrukosten i Örebro. Jag kom hit igår och åker hem igen på fredag.. känns verkligen som semester och egenlyx att bo på hotell och bara vara några dagar.. Egentligen skulle vi båda åkt, men av olika anledningar kunde sambon sedan inte följa med.. Måste säga att det känns väldigt vuxet att vara på egen hand.. hur ofta är man det liksom?
 
Nu när jag är här så passar jag iaf på att träffa så många gamla vänner som möjligt.. Igår var jag hemma hos en gammal kollega och hennes kille.. har inte träffat dem på över ett år då de kom hem från ett år i Australien nu under hösten.. Det var verkligen jätte kul att se dem igen, de bjöd på god mat och vi satt och pratade i flera timmar.. hade kunnat bli ännu längre om det inte vore för att hon skulle upp och jobba idag igen..
Själv åkte jag in till stan och gick på bio. Såg den senaste Hobbitfilmen. Sedan drog jag till hotellet och sov.
 
Nu ska jag snart ut på stan en sväng i väntan på att ett annat kompispar ska vara redo att ta emot besök. :)
 
Just det.. I måndags fick jag nästa kallelse i brevlådan.. den 8e ska jag få komma till den andra kirurgen för nästa bedömning.. Jag måste säga att jag är förvånad att det går så fort! I måndags var jag iaf och tog bilderna som skulle komplettera remissen.. men jag hade kanske inte behövt det då brevet som sagt låg i lådan när jag kom hem där ifrån.. aja, det skadar ju iaf inte..
 
Spännande hur som! :)
 
Jag får passa på och tacka för att ni varit mina trogna läsare detta år, och jag hoppas att ni pallar fortsätta läsa även nästa år..
Gott nytt år på er alla! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! Jag följer din blogg och gillar den verkligen. Jag har nu varit GBP-op i ett år och mår som en prinsessa. Lyxigt att bo på hotell ensam. Får du i dig all frukost som är på bilden?
//Susanne



Svar: Hej. Nej jag åt inte upp allt. Lämnade ägget så som på bilden, tomat och gurkskivan också. Juicen blev kvar och lite utan filen (som var max 1dl med lite granola på).
Myzan

2015-01-01 @ 00:23:08

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0