skillnaden..

 
Här har vi mig.. då och nu. "Förebilden" är tagen typ 2011, dvs jag var inte som störst där.. När jag var som störst fick jag inte plats i klänningen på bilden för brösten var ännu större!
Lustigt det där, har alltid identifierat mig med att vara storbröstad , men ny har jag knappt inga kvar alls..
 
Som sagt. Idag firar min nya mage och ja 2 år tillsammans.. Ett beslut jag aldrig ångrat! Ett beslut som har gett mig livslusten tillbaka! :) Även om det inte alltid är en helt lätt dans.. :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till dig och din nya mage!
Du har verkligen gjort en fantastisk resa! Även om det inte alltid är lätt (vilket jag själv också märkt av) så är det helt klart värt det.

/Eva

Svar: Tack så mycket! Nej, som du säger.. det är inte alltid så lätt alla gånger. Men man kämpar på och hoppas att det räcker i långa loppet! :)
Myzan

2014-12-11 @ 20:23:40
URL: http://www.ovigheten.blogg.se
Postat av: Sus

Grattis o lycka till med det nya livet. Tiden går fort. Jag har själv snart varit opererad i två år o allt känns bara bra. Vi har kommit långt nu tycker jag. Om vi bara fortsätter att leva som vi gör nu så kommer vi säkerligen hålla vikten och må bra. Stort grattis till dig och mig och alla andra med oss.

Svar: Hej. Ja Grattis till dig med! Ja jag hoppas verkligen det att man lyckas hålla sig här nu.. vore så hemskt om man började smyga uppåt i vikt igen..
Myzan

2014-12-12 @ 08:59:42

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0