snart jul..

Snart är julen här och nästa över redan.. haha! Har verkligen haft fullt upp den senaste veckan.. I helgen var vi i Mariestad och firade jul med min familj då vi jobbar hela denna veckan och inte kan åka ner något då.. så vi hade en mycket mysig helg där nere..
 
Imorgon så är det först jobb och sedan blir det hem till sambons mamma och fira jul.. Jag har förberett en del grejer som vi ikväll åkte över med till henne.
 
 
Jag har ugnat en skinka och griljerat den, gjort älgköttbullar på 1,5kg, stuvad grönkål och rocky road fudge.. :)
 
Nästa vecka ska jag iväg och få till de där korten inför nästa bedömning gjorda.. ringde dit i förra veckan och fick info om att de har öppet som vanligt under måndag och tisdag..
 

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0