Vägning 31/3 - 2014

Jahapp. Måndag igen, men denna gång i en ny lägenhet i en ny stad! :)
Flytten gick bra, men vågen visade inte lika bra.. Man ska inte komma med ursäkter till varför men kosthållningen denna helgen har ju inte varit helt bra då de varit flytt. Det har blivit endel smörgåsar, fikabröd och godis.. sådant som är lätt att ha tillhands när allt är kaos i lådor! Sedan har jag nog druckit för dåligt också..
 
Hursomhelst, här kommer resultatet..
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 74,1kg
Dagens vikt: 74,7kg
 
Viktförändring +/-:
Sedan förra veckan: +0,6 kg
Sedan operationen: 70,1kg
Totalt sedan flytstart: 84,2kg
 
Ja, som ni ser var det inte helt perfekt denna måndag. Men å andra sidan gick jag ju ner så otroligt mycket till förra veckan så en liten uppgång kanske man får räkna med..
 
Nu ska jag fortsätta packa upp lådor här hemma!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny lundeqvist

Välkommen t Stockholm. Hoppas du kommer att trivas. Hör av dig om du vill ses.
//Jenny

Svar: Hej och tack! :)
Jag svarade på ditt mejl som du skickade men har inte hört något tillbaka på det :)
Myzan

2014-04-03 @ 19:55:25

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0