Vägning 5/5 - 2014

Ny vecka och fina resultat väntar..
 
 Ny lägstavikt blev det idag!
 
Startvikt: 158,9kg
Förra veckans vikt: 74,4kg
Dagens vikt (som sagt): 73,5kg
 
Viktminskning:
-sedan förra veckan: 0,9kg
-sedan operationen: 71,3kg
-totalt sedan flytstart: 85,4kg
 
 
Trots all viktminskning är det svårt att förstå att jag faktiskt ser ut såhär numera.. att revbenen typ syns igenom skinnet.. Helt otroligt!
 
Idag har jag haft en ledig dag och därför har jag passat på att baka bullar.. (något nyttigare då jag använt sötströ istället för strösocker..)
Det blev två varianter.. Vanliga kanelbullar samt snurror med kardemumma/mandelmassa.. :)
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Det är fantastiskt peppande att se att din resa fortfarande pågår. Så jäkla bra jobbat!

Svar: Ja, det är nästa oförskämt att det fortfarande går så bra för mig.. det är nog också det som gör att jag inget fattar.. hinner aldrig landa typ.
Myzan

2014-05-05 @ 18:45:47
URL: http://www.ovigheten.blogg.se
Postat av: Tessy

Jag förstår inte vad det är som syns i spegeln? Vad för kroppsdel?

Svar: Mig i profil. Så höger sida mot ryggen ser man. Var ju tvungen att stå så inte brösten och allt kom med :p
Myzan

2014-05-05 @ 22:07:07
Postat av: FAMILJEN LINDVALL, MAMMA TILL 3 SMÅ TROLL OCH MIN RESA FRÅN FETMA TILL NORMALVIKTIG. DET HÄR ÄR VÅRAN VARDAG!

Så imponerande! Bra jobbat!!!

Svar: Tack tack! :)
Myzan

2014-05-06 @ 19:13:21
URL: http://lindvallfamiljen.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0