Det gick fort!

Shit, idag när jag kom hem ifrån jobbet så låg den där i brevlådan.. kallelsen till läkaren för plastikbedömningen!!
 
Helt otroligt! Jag hade ju hoppats på att jag skulle bli kallad före jul, men hade ingen större förhoppning på det.. Men nu är det verklighet! 17 december ska jag vara på Karolinska i Solna och få min bedömning..
 
Känns sjukt spännande och nervöst! Känns så nära men ändå så långt ifrån.. för jag har verkligen ingen aning om vad de kommer säga.. Känns verkligen som att det kan gå hur som helst på det där mötet!
 
Önska mig lycka till!!
 
Imorgon far jag och en tjejkompis till Uppsala efter jobbet.. Vi ska parta till det lite då vi är lediga på torsdag. Vi ska sova över hos en av hennes tjejkompisar som pluggar där.. Ska bli så kul. Känns som att det blir ännu roligare nu när jag kan fira att kallelsen kommit! ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller tummarna! :) tror inte de kan neka dig den operationen då du har mycket häng... Har de nån gräns på cm hos er? Jag skulle tro att jag ligger under våran precis tyvärr, men jag inte i mål ännu. Gud vad jag önskar att min kropp kunde börja funka som den ska så jag kan få gå ner iallafall 5kg till!
Välkommen hit till Uppsala! :)

Svar: Vart är bästa stället att gå ut på i Uppsala? :) Jag är inte helt säker på vad minsta gränsen är.. men tror den är 3 cm.
Myzan

2014-11-25 @ 21:15:04
URL: http://mariasgbpresa.blogg.se
Postat av: Jenny lundeqvist

Hej! Lycka till den 17e, det kommer gå jättebra! Hoppas du får en bra kväll i Uppsala.
Kram

Svar: Tack så mycket! :) hur går det för dig? Kommit igång med jobbet nu igen? Kram
Myzan

2014-11-26 @ 10:40:47
Postat av: familjen Lindvall -3 små troll och GBP opererad

Såå spännade!!! Jag håller tummarna för att det går bra!
Lycka till!

Svar: Tack så mycket!
Myzan

2014-11-27 @ 06:20:52
URL: http://lindvallfamiljen.blogg.se
Postat av: Marita

Hej Jag har själv gjort en stor bukplastikop för 12 dagar sedan. Läkaren opererade bort 2 kg hud och underhudfett. Jag såg nog ut som du på bilderna ungefär innan. Håller tummarna att du får göra op.

Svar: Hej. Har allt gått bra för dig nu efteråt? Hur länge blev du sjukskriven?Ja det ska verkligen bli spännande den 17e då jag ska dit å se vad de säger..
Myzan

2014-12-02 @ 20:45:30
Postat av: Jenny lundeqvist

Allt gick bra och började jobba igår. Sjukskriven hela nov, med tanke på hur jag kände mig igår när jag kom hem är jag glad att jag var hemma länge...

Svar: Spänner det i ärret? Skönt då att du var hemma hela november då. :) antar att du har lite längre ledighet över jul och nyårshelgerna sen också så det kanske blir en liten lugn start tillbaka på jobbet? :)
Myzan

2014-12-03 @ 08:18:23
Postat av: Marita

Det har gått jättebra. Har faktiskt inte haft så ont som jag trodde. Är sjukskriven i en månad. Jag är så nöjd med resultatet.

Svar: h vad skönt det låter! Hoppas att du får fortsätta vara lika nöjd med resultatet och att det läker fint! :)
Myzan

2014-12-03 @ 18:58:12

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0