Tiden går..

Ja, tiden den springer iväg och nu har jag gått och blivit ett år äldre.. Så numera är jag 26år.. Känns dock som att jag redan varit det i ett år, och tycker därför inte att det känns någon större skillnad alls! :P
 
Vad har jag gjort sen sist då?
 
Jo jag har shoppat lite.. bland annat denna klänningen..
 
 
Och denna tröjan..
 
På födelsedagen fick jag presenter.. Denna biljett och fina bukett utav kära sambon..
 
 
Jag valde själv middag på födelsedagen, och kan ni tänka er att jag faktiskt valde fisk! Ugnsbakad lax med honung, sötpotatisklyfa och olika småtomater..
 
Sen på kvällen drog jag ut med ett par tjejer.. Det blev en pub och två barer.. Vi dansade och hade kul till långt in på natten och jag kände mig väldigt fin denna kvällen.. Eller vad säger ni? :)
 
Dagen efter födelsedagen var det dags att rycka upp sig från slitenheten ifrån gårdagen och istället köra igång med matladning och bakning inför den kvällens födelsedagsmiddag:
 
Jag gjorde en underbart god älggryta med sting av chili & rött vin, robust smak av morot och palsternacka samt en härlig smak av både champinjoner och kantareller.. Till detta serverade jag små kokta potatisar och hemmagjorda rårörda lingon.. Kanongott!
 
Till dessert gjorde jag en After Eight cheesecake som var riktigt god!
 
Idag har jag varit ledig och därför passat på att fixa håret hos frisören.. De envisas ju alltid med att föna till håret och göra det platt.. Men jag vet inte om det är min grej? Tror jag trivs bäst i mina lockar!
 
I övrigt är jag förkyld.. Värst på morgon och kväll.. Hyffsat under dagarna.. Men något rosslig och lite täppt.. Men jag överlever och jobbar på ändå!
 
Imorgon ska vi gå på konsert på Fryshuset.. Vi ska se Anathema spela. På torsdag blir det ju som sagt Livet är en schlager på Cirkus. På fredag har jag tagit ledig för då far jag och sambon ner till Mariestad och min storasysters familj där vi ska spendera helgen.. Födelsedagsfirande för mig och systersonen står på agendan. :)
 
Full rulle helt enkelt men jag gillar det!
 
Förresten så har vi äntligen investerat i en ny tv!! Vi hade alltså fortfarande en tjock-tv på 32", men nu har vi köpt denna fina 50" med ultraHD.. :)
 

Kommentarer
Postat av: Tessy

Lockar är nog mer din grej men det skulle va kul att se dig utan lugg :)

Svar: Kommer nog dessvärre inte ske igen. Tog hundra år att spara ut och jag blev så förbannad när det hängde i vägen.. sen tyckte jag inte det vart något snyggt på mig..
Myzan

2014-11-05 @ 19:57:22
Postat av: Mollie

Tycker du är så fin och tycker du passar riktigt bra i platt hår med, ser snyggt ut! Alltid kul med lite förändringar med håret ju, du ska våga dig på lite förändring där med! Som jag gör ;)

Längtar tills ni kommer hit imorgon! Saknar dig, även fast de inte var överdrivet länge sedan som jag var hos er.

Svar: Det var trevligt att ses idag. Nu har vi gjort klart sista lagret ;)
Myzan

2014-11-06 @ 21:29:52
URL: http://molhol.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0