Börjat jobba.

Ja, nu har jag jobbat en vecka på jobbet efter den långa sjukskrivningen.. Att börja jobba igen kändes både kul och jobbigt.
Kändes kul att träffa alla mina pensionärer igen, få göra något vettigt i min vardag samt träffa mina kollegor. Jobbigt för att det åter igen blir tidiga mornar, tungt jobb (fysiskt och psykiskt..) mindre fritid igen.. haha.
Tycker ändå att det har gått bra att vara tillbaka. Men visst känner jag av att jag svullnar till och från kring mitt operationsområde, det vill säga, runt hela magen, midjan och ryggslutet.. Men det lär väl ge med sig med tiden..
 
I övrigt har min sommar varit bra!
 
Jag har fått njutit av den tillsammans med min familj, vänner och framförallt min nya kärlek!
 
 
Jag älskar inte min kropp varje dag.. men jag jobbar på det och den dagen jag tog denna bild kände jag mig iaf väldigt nöjd med mig själv och min resa i detta..
 
 
Jag har belönat mig själv med min första egna tatuering! Vet ni vad tecknet betyder? :)
 
 
Jag har börjat testa att göra plankan här hemma lite nu och då, och detta är hittills min bästa tid..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh va kul åh se dig på bloggen igen. Har tittat in lite då åh då. Grattis till nya kärleken. Åh du har ju en kanon fin kropp efter din op. Det ska du vara stolt över. Ta det lugnt bara med alla lyft på jobbet. Kram Nina

Svar: Åh tack ska du ha! :) att vara tillbaka på jobbet är både kul och tufft.. Min första vecka vart en lugn vecka, men andra veckan körde jag 6 av 7 dagar å lyckades överanstränga ryggen, så jag har haft ont i den ett par dagar nu och vart svullen kring buken.. Men det går över. :)
Myzan

2015-09-05 @ 20:39:14

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0